Haal een Vakantie-VerrassingsPakket

Gepubliceerd op: 23 juni 2022 16:00

Moeilijk om leuke, passende boeken te vinden voor je kind, zodat het tijdens de zomervakantie lekker kan doorlezen? Niet met het VakantieVerrassingsPakket!

Deze gratis kant-en-klare boeken-pakketten staan vanaf 18 juli (in de Bibliotheek LocHal al vanaf 16 juli) klaar in al onze bibliotheek-vestigingen. Er zijn tasjes speciaal voor kinderen uit groep 3-4, 5-6 en 7-8. In elk pakket zitten vijf verrassende boeken rondom een bepaald thema, zoals school en vrienden, knuffeldieren en lekker griezelen.

Een VakantieVerrassingsPakket mag, anders dan de gewone collectie, voor 6 weken mee naar huis (of naar de camping ;). Door deze extra lange uitleenperiode, kun je een VakantieVerrassingsPakket alleen lenen via de infobalie. Kom hiervoor dus even langs tijdens service-uren.

Is je kind nog geen lid? Voor kinderen tot 18 jaar is een abonnement bij de Bibliotheek gratis.

Bekijk meer zomer lees tips!