Werkplekken in de Bibliotheek Goirle

In de Bibliotheek Goirle zijn 25 werkplekken beschikbaar. Er is een studieruimte waar je rustig kunt werken, hier vind je werkplekken mét en zonder pc. In het leescafé kun je kiezen of je aan een grote tafel samen gaat werken of juist alleen gaat werken aan een kleine tafel. De aanwezige kranten en tijdschriften zorgen voor een aangenaam pauzemoment.

Faciliteiten in de Bibliotheek Goirle

• Ruime openingstijden: op werkdagen tot 22.00 uur
  • (Gratis) wifi en voldoende stroompunten
  • (Draadloze) printer, kopieerapparaat en scanner
  • Gratis gebruik kluisjes
  • Cultureel centrum Jan van Besouw, voor de lunch of kop koffie
  • Winkels, cafés en supermarkten op loopafstand

Neem je je eigen laptop, tablet of smartphone mee?
Maak dan gratis gebruik van onze wifi.

Werkplekken met computer
In de studieruimte vind je zeven computers met een internetverbinding. Iets opzoeken in de online catalogus of surfen naar één van onze geselecteerde websites is altijd gratis voor onze leden en niet-leden. Wil je gebruik maken van andere applicaties of websites? Voor leden is dit elke dag één uur gratis door in te loggen met de gebruikersnaam en wachtwoord. Ben je geen lid? Dan zijn er twee opties:

1. Je betaalt per half uur via een tegoedkaart (te koop bij het Paystation)
  2. Je schaft een computerpas aan en betaalt per jaar € 5,00 euro. Met deze pas kun je, net als onze leden, elke dag één uur gratis gebruik maken van onze computers.

Na het gratis, eerste uur betaal je €1,50 euro per half uur.

Even iets printen of kopiëren?
Een document inscannen, je paspoort kopiëren of een verslag printen, ook dat kan in de Bibliotheek! Zwart-wit print kost € 0,10 eurocent per print en kleuren print kost € 0,50 eurocent per print. Kom je er niet uit vraag dan gerust één van onze medewerkers om je verder te helpen.

De collectie van de Bibliotheek Goirle
Zoek je informatie of even afleiding? Duik dan eens in de collectie. In de Bibliotheek Goirle zijn veel leesboeken te vinden in verschillende genres. Maar ook informatieve boeken rondom ‘Opvoeding & Onderwijs’ en ‘Communicatie’.