Werkplekken in de Bibliotheek Waalwijk

In de Bibliotheek Waalwijk zijn meer dan 35 werkplekken beschikbaar. Van werkplekken met pc's tot een tafel waar je met je eigen laptop aan kunt werken. Ontmoet je graag andere studenten, zzp'ers of flexwerkers? Neem dan plaats in de Seats2Meet ruimte.

Faciliteiten in de Bibliotheek Waalwijk

• (Gratis) wifi en voldoende stroompunten
  • (Draadloze) printers
  • Koffie- en snoepautomaat tegen betaling
  • Winkels op loopafstand
  • Gratis, bewaakte fietsenstalling op loopafstand
  • Busstation op 5 minuten loopafstand

Neem je je eigen laptop, tablet of smartphone mee?
Maak dan gratis gebruik van onze wifi.

Werkplekken met computer
Er zijn twaalf computers met een internetverbinding. Iets opzoeken in de online catalogus of surfen naar één van onze geselecteerde websites is altijd gratis voor onze leden en niet-leden. Wil je gebruik maken van andere applicaties of websites? Voor leden is dit elke dag één uur gratis door in te loggen met de gebruikersnaam en wachtwoord. Ben je geen lid? Dan zijn er twee opties:

1. Je betaalt per half uur via een tegoedkaart (te koop bij het Paystation)
  2. Je schaft een computerpas aan en betaalt per jaar € 5,00 euro. Met deze pas kun je, net als onze leden, elke dag één uur gratis gebruik maken van onze computers.

Na het gratis, eerste uur betaal je €1,50 euro per half uur.

Even iets printen of kopiëren?
Een document inscannen, je paspoort kopiëren of een verslag printen, ook dat kan in de Bibliotheek! Zwart-wit print kost € 0,10 eurocent per print en kleuren print kost € 0,50 eurocent per print. Kom je er niet uit vraag dan gerust één van onze medewerkers om je verder te helpen.

Seats2meet
In de Bibliotheek vind je op de eerste verdieping een speciale ruimte voor Seats2meet, je kunt hier afspreken om samen te komen werken. Ook kun je hier prima alleen werken. Er zijn 20 werkplekken beschikbaar. Diverse, grote tafels waar je aan kunt overleggen. Het gebruik van een werkplek via Seats2meet is ook gratis.
Reserveer een plek via Seats2meet

Is het tijd voor pauze?
Neem even een pauze aan de ruime leestafel: lees de krant of blader door je favoriete tijdschrift. Ben jij een gamer? Speel het spel Minecraft (op de eerste verdieping).

Ook vergaderen doe je in de Bibliotheek
Wil je klanten ontvangen, een cursus verzorgen of een presentatie geven? In deze vestiging is een ruimte die je kunt huren.
Ontdek de mogelijkheden in ruimteverhuur

vestiging Waalwijk

Tot hoelang kan ik doorwerken?

Bekijk openingstijden

Wilhelminastraat 4 A, 5141HK Waalwijk

Vragen over werkplekken in de Bibliotheek?

Bel de vestiging: +31 (0)416333787

Virtuele 360 graden tour