Werkplekken in de Bibliotheek LocHal

In de Bibliotheek LocHal vind je meer dan 200 verschillende werk- en studieplekken. Hoe hoger in het gebouw, hoe stiller de werkomgeving. Alle voordelen van werken in de LocHal op een rij:

• Zeer ruime openingstijden
  • Sfeervol gebouw, waar ook anderen geconcentreerd aan het werk zijn
  • Gratis wifi – het netwerk heet Bibliotheek-Publiek
  • Stadscafé, koffieautomaat en watertappunt aanwezig
  • Gratis gebruik van kluisjes
  • Kopieerapparaat, scanner en printer aanwezig
  • Veel te zien & doen in labs en expositieruimte
  • Station en bewaakte fietsenstalling voor de deur
  • (Winkel)centrum op loopafstand

Wil je zeker zijn van een rustige werkplek? Of werken in één van de afgesloten studiecabines? Meld je dan (gratis) aan voor Bieb Werkt, zodat je online een werkplek kunt reserveren.

Reserveer een werkplek

Meer info & aanmelden

Werkplekken met vaste computer
In de Bibliotheek LocHal vind je ook openbare computers met een internetverbinding.

Iets opzoeken in de online catalogus of surfen naar één van onze geselecteerde websites is altijd gratis voor onze leden en niet-leden. Wil je gebruikmaken van andere applicaties of websites? Voor leden is dit elke dag één uur gratis door in te loggen met de gebruikersnaam en wachtwoord.

Ben je geen lid? Dan zijn er twee opties:

• Je betaalt per half uur via een tegoedkaart (te koop bij iedere Paystation)
  • Je schaft een computerpas aan en betaalt per jaar € 5. Met deze pas kun je, net als onze leden, elke dag één uur gratis gebruik maken van onze computers. Na het gratis, eerste uur betaal je € 1,50 per half uur.

Iets printen of kopiëren?
Een document inscannen, je paspoort kopiëren of een verslag printen, ook dat kan in de Bibliotheek!
Zwart-wit print kost € 0,10 per print en kleuren print kost € 0,50 per print.

Kom je er niet uit, vraag dan gerust één van onze medewerkers om je verder te helpen.

Grootste collectie van Midden-Brabant
Zoek je informatie of even afleiding, duik dan eens in onze eindeloze collectie. Wist je dat de Bibliotheek LocHal de grootste collectie heeft van alle vestigingen in Midden-Brabant? Goed om te weten: deze vestiging heeft een extra grote hbo-plus-collectie over ‘Opvoeding & Onderwijs’ en ‘Management & Marketing’.