Bibliotheken gesloten tot en met 18 november

Gepubliceerd op: 4 november 2020 20:30

Het gaf een dubbel gevoel gisteren. 's Middags werd de Bibliotheek LocHal verkozen tot Beste Bibliotheek van Nederland. ‘s Avonds bleek dat we komende twee weken onze deuren moeten sluiten, vanwege de extra coronamaatregelen. Al onze vestigingen zijn dus helaas dicht van 5 t/m 18 november.

Vanaf 19 november hopen we je weer te mogen ontvangen. In de tussentijd blijven we online activiteiten organiseren en kun je online e-books en luisterboeken lenen. Ook zijn we in overleg met de gemeente en veiligheidsregio over het heropenen van de Afhaalbieb.

Activiteiten en cursussen

Activiteiten die van 5 t/m 18 november in de Bibliotheek zouden plaatsvinden, moeten we helaas annuleren. We bekijken of deze op een ander moment alsnog kunnen doorgaan. Wie al een kaartje had gekocht, ontvangt nog persoonlijk bericht. Ook deelnemers aan al onze cursussen ontvangen persoonlijk bericht wanneer de lessen starten of weer hervat worden.

Al onze online activiteiten gaan de komende weken natuurlijk gewoon door.

Bekijk onze agenda met online activiteiten

Bekijk ook onze tips voor thuisblijvers

Online lezen

Heb je boeken of andere materialen van de Bibliotheek in huis? De uitleentermijn wordt automatisch verlengd, totdat de Bibliotheken weer open zijn.

Ook kun je gebruikmaken van de online Bibliotheek. Hier vind je meer dan 26.000 e-books voor je pc, mobiel, tablet of e-reader en 3.600 luisterboeken voor kinderen, jongeren en volwassenen. Op onze website vind je ook andere tips voor thuisblijvers.

Ontdek het aanbod van de online Bibliotheek

Blijf op de hoogte

Via deze website, onze nieuwsbrief (aanmelden) en social media houden we je op de hoogte.

Voor meer informatie en het laatste nieuws over het coronavirus verwijzen wij je graag door naar de website van de Rijksoverheid: www.rijksoverheid.nl/coronavirus

Lees ook voor meer antwoorden onze veelgestelde vragen pagina